www.tarhebartar.ir
< گزارش کاراموزی ساختمان - رنگ طالبی بوی خدا دارد !
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو تن به خاطر من تباه شدند : دوستى که از اندازه نگاه نداشت و دشمنى که بغض مرا در دل کاشت . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----271358---
بازدید امروز: ----6-----
بازدید دیروز: ----14-----
رنگ طالبی بوی خدا دارد !

 

نویسنده: محمد
دوشنبه 87/6/25 ساعت 5:0 عصر

با سلام

ببخشید قرار بود که سفرنامه 6 روزه سبلان را با عکس های آن روی وب قرار بدم اما یه کم دیر شد ، پس ببخشید و ان شاالله می نویسم

در ضمن با توجه به اینکه مقدار قابل توجهی از جستجو ها مربوط به ساختمان است یه سری مطالبی عمرانی را براتون قرار می دم از جمله گزارش کاراموزی که می تونید از لینک های زیر آن را دانلود کنید اول روی downloadfile کلیک کنید بعد در صفحه بعدی روی save file to your pc click here کلیک کنید

http://www.2shared.com/fadmin/3950165/e0fa3bc5/kar.doc کارآموزی

http://www.2shared.com/fadmin/3950183/971ab37e/karamoozi_1.DOC کاراموزی 1

http://www.2shared.com/fadmin/3950189/77cf5a60/karamoozi_2.DOC کارموزی 2

http://www.2shared.com/fadmin/3950192/f906b2a9/karamoozi_3.doc کاراموزی 3

 

کاراموزی : گزارش کاراموزی خودم است اما بدون عکس ( پی و نازک کاری )

کاراموزی 1 : گزارش کاراموزی دانشگاه بوشهر ( ساختمان بتنی )

کارموزی 2 : گزارشی جامعی است

کاراموزی 3 : گزارش کاراموزی دانشگاه آزاد ( ساختمان فولادی )

 

دیگر آنکه اگر مطالبی درباره مهندسی عمران ( مقاله،تحقیق،پروژه کاراموزی،فولاد و ... ) خواستید بگید که براتون بفرستم و یا روی وب قرار بدم همچنین اگر فرصتی داشتم می توانم پروژه فولاد هم انجام بدم .

 آخر آنکه یه سری مطلب دیگه توی آرشیو عمران وجود داره که می توانید مشاهده کنید

 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • سفر دوباره
    یادداشت چهارم
    بدون شرح ...
    تست های روانشناسی
    مناجات با خدا
    یادداشت سوم
    سالگرد ساخت مسجد مقدس جمکران به دستور امام زمان ( عج )
    مسجد مقدس جمکران افراط ها و تفریط ها :
    گزارش کاراموزی ساختمان
    خلاصه ترجمه جز چهارم
    خلاصه ترجمه جز دوم و سوم
    مجموعه عکس های کعبه
    سخنان پیامبر (ص) درباره ماه مبارک رمضان در اواخر ماه شعبان
    جمعه زیباست چون یار آمدنیست
    عصر ظهور
    [همه عناوین(72)][عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  •  Atom 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • لوگوی دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  • آوای آشنا

  •