www.tarhebartar.ir
< تست های روانشناسی - رنگ طالبی بوی خدا دارد !
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلس دانش، باغ بهشت است . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----271357---
بازدید امروز: ----5-----
بازدید دیروز: ----14-----
رنگ طالبی بوی خدا دارد !

 

نویسنده: محمد
شنبه 87/7/20 ساعت 1:52 عصر

 

 

 

یه سری تست روانشناسی در اختیارتان قرار می دهم که در آینده کاملتر هم می شود :

 

تست اندازه گیری شای

این آزمون توسط پروفسور «Ed Diener» از دانشگاه Illinois طراحی شده و انجام آن کمتر از یک دقیقه زمان می برد.

تست روانشناسی رنگ ها

این برنامه بر اساس کتاب روانشناسی رنگها نوشته دکتر ماکس لوشر ترجمه خانم ویدا ابی زاده چاپ شده توسط انتشارات دُرسا تهیه شده است .

تست IQ

تست هوش احساسی

تست اعتماد به نفس

تست شعور حسی EQ

مجموعه تست های روانشناسی 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • سفر دوباره
    یادداشت چهارم
    بدون شرح ...
    تست های روانشناسی
    مناجات با خدا
    یادداشت سوم
    سالگرد ساخت مسجد مقدس جمکران به دستور امام زمان ( عج )
    مسجد مقدس جمکران افراط ها و تفریط ها :
    گزارش کاراموزی ساختمان
    خلاصه ترجمه جز چهارم
    خلاصه ترجمه جز دوم و سوم
    مجموعه عکس های کعبه
    سخنان پیامبر (ص) درباره ماه مبارک رمضان در اواخر ماه شعبان
    جمعه زیباست چون یار آمدنیست
    عصر ظهور
    [همه عناوین(72)][عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  •  Atom 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • لوگوی دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  • آوای آشنا

  •