www.tarhebartar.ir
< سفر دوباره - رنگ طالبی بوی خدا دارد !
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به ابراهیم علیه السلام وحی کرد : ای ابراهیم! من دانایم و هر دانایی را دوست دارم . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----271366---
بازدید امروز: ----5-----
بازدید دیروز: ----9-----
رنگ طالبی بوی خدا دارد !

 

نویسنده: محمد
دوشنبه 90/11/17 ساعت 12:44 صبح

سلام

اوه وقتی تاریخ اخرین نوشتنم را می بینم , چقدر گذشته !!!

 

ای بابا تو این مدت که نبودم چه اتفاقاتی که برام نیفتاده !!!

 

درسم تموم شده

اون موند من رفتم ...

رفتم خارج و برگشتم

سربازی معاف شدم

زن گرفتم

کار پیدا کردم

خواهرم زن گرفت

اونم درسش تموم شد

و ...

 

شاید برای همینه هرکی منو می بینه , باور نمی کنه 26 سالمه , می دونی فشار زندگی خیلی زیاد بود !!!

 

نمی دونم چرا دوباره نوشتم

نمی دونم شاید ...

شاید هم به خاطر اینکه دوباره دلم هوایی شده

نمی دونم هوایی کجا ؟!

شاید به خاطر اینکه دوباره اسمم تو یه قرعه کشی دیگه در اومده

قرعه سفر عشق ؟!

سفر دوباره به اقلیم عشق

دیدار دوباره

اما من با اون محمد 85 خیلی تفاوت کردم

خیلی

من سر قولام نتونستم بمونم

البته امسال عهد شکنی کردم

اما نامردی کردم

یادش بخیر وقتی که دوباره متولد شدم

یادش بخیر دوران عاشقی

اون موقع دلم خالی بود از هر بندی

الان نسبت به اون موقع 20 کیلو چاقتر شدم که پنجتاشو کم کردم

من نتونستم تولد دوبارمو حفظ کنم

فکر می کنی محمد تو دیدار دوباره چی میشه ؟؟؟

اره بالاخره بعد کلی ماجرا و داستان قرعه کشی حج عمره شد و اسم من نه اسم ما در اومد

اما این دفعه دیگه مثل دفعه اول دلم یهو خالی نشد,دلم پر نکشید,اشکم سر ریز نشد ...

آه ای عاشق یگانه ای محبوب دوست داشتنی-----منو ببخش-----

من دارم می یام بعد 6 سال

6 سال گذشت و من بدتر از گذشته دوباره سویت می آیم

در هالی که دوستت دارم

دلم می خواهد فقط تو را دوست داشته باشم , فقط تو , تو

مرا صدا کن ای تنها یار قدیمیم

 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • سفر دوباره
    یادداشت چهارم
    بدون شرح ...
    تست های روانشناسی
    مناجات با خدا
    یادداشت سوم
    سالگرد ساخت مسجد مقدس جمکران به دستور امام زمان ( عج )
    مسجد مقدس جمکران افراط ها و تفریط ها :
    گزارش کاراموزی ساختمان
    خلاصه ترجمه جز چهارم
    خلاصه ترجمه جز دوم و سوم
    مجموعه عکس های کعبه
    سخنان پیامبر (ص) درباره ماه مبارک رمضان در اواخر ماه شعبان
    جمعه زیباست چون یار آمدنیست
    عصر ظهور
    [همه عناوین(72)][عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  •  Atom 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • لوگوی دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  • آوای آشنا

  •